Ons verhaal

365 keer het rustgevende gemiddelde van 8 uur per nacht = om en bij de 3000 uren die je jaarlijks doorbrengt in bed.

Deze rekensom en vier vrienden bij een kampvuur… meer was er niet nodig om olli in het leven te roepen. Denk aan een matrassenproducent met meer dan 50 jaar ervaring op de teller, gecombineerd met een deskundige scheut IT en marketing. Als dat geen dream team is.

Kim is onze ervaren product specialist, terwijl Tatijana instaat voor de marketing en communicatie. Tom en Koen hebben dan weer – als IT-specialisten – deze webshop tot stand gebracht. Samen staan we voor duurzaam ondernemen.

Online shoppen is intussen officieel uitgegroeid tot het nieuwe normaal, dus leek het ons niet meer dan logisch om via deze weg onze producten aan te bieden.

Toegegeven, we zijn niet de eersten die een matras-in-een-doos online aanbieden. Maar, veel belangijker, we zijn ervan overtuigd dat het beter kan. Kwaliteit, 100% Belgische productie en milieubewustzijn, dat zijn onze troeven. Met het gebruik van gerecycleerde materialen en de keuze voor een lokale productie draagt olli alvast heel (milieu)bewust een steentje bij.

Ook voor ons speelt de prijs een belangrijke rol bij de aankoop van een matras. Daarom doen we alles zelf en kunnen we onze producten aan een correcte prijs aanbieden.